Biolage locktång

kom på att jag testade den nya locktången från
Biolage för några dagar sedan!
 
Måste säga att jag blev glatt förvånad
över hur bra den va, haha
 
varm på en minut och jävlar vad lockigt det blev!
Har använt den några gånger efter och använt mig av lite olika tekniker.
 
Här är i alla fall en bild
från när jag testade den första gången
och bilden är tagen på kvällen när jag slutade för dagen
och fortfarande sååå lockigt haha
 
Igentligen är inte lockar min grej på mig själv men
vem bryr sig? haha Bara kul att göra lite nytt och kul!
 
vad tycks?
 
Inga produkter förutom värmeskydd den dagen!
 
Haha herrejäklar vad liten jag ser ut där haha
Nä nu är det snart dags för ny frisyr och färg!!
 
Kom med förslag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0