Greatful

tidag, trots go massage och ett hårt träningspass
blev det inte mycket sömn inatt heller tyvärr.
 
Men nån gång går det väl över.
 
Har testat Maroccanolil nu ett tag,
och den känns faktiskt väldigt bra i håret,
blir mjukt och lent och känns mycket friskare!
 
Lite bättre än Orofluido måste jag erkänna men
därimot doftar den inte ens i närheten
lika gott som Orofluido gör.
 
Lägger i extra olofluido bara för doften haha,
man behöver ju ine ens någon parfym då.
 
fått fixat massa papper och räkningar vid lunchen
och skrivit ut flygbiljetterna så nu är allt det klart!
 
Bara vänta tills vi åker
:)
 
Behöver värkligen komma bort just nu.
 
Snart är det redan december och dags för julskylltningen,
kom gärna med ideer och förslag på
hur jag kan göra!
 
 
Är så glad att jag har min nya salong! <3
Finns några personer som gjorde detta möjligt och trodde på mig och
hjälpte till, och är evigt tacksam för detta!
Ni vet vilka ni är ;)
 
<3
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0