Torsdag



Hej hej,
i morse hade jag riktigt svårt att gå upp!
Känns som jag inte tagit det lugnt en ända dag
på sjukt länge,

alltid något som ska göras så allt bara rullar på.
massa jobb, planering, träning, tvätt disk och matlagning.

Fast å andra sidan får man sin belöning för mödan sedan!

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag får semester och drar till
rhodos!!!

Inte hunnit planera så mycket och fattar knappt att jag ska åka,
så i helgen blir de
bara att fixa så jag har allt.


Idag körde ja på denim,
jeans och jeans skorta, vitt linne och stora örhängen,

Håret e plattat och sen gjort en sidbena med en inbakad
fläta vid hårfästet.

:)

( håret ser rödare ut på bilden än vad det är,
igentligen e det mer varmt brunt)

Skorta - HM
Linne - Vila
Örhängen- Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0