Tisdag

Hej hej
Åhh nu börjar de kännas att man åker i morgon!

E lite uppe i varv och svårt att sitta still haha.
Blir att fixa salongen innan jag går ikväll, slänga sopor,
fixa posten och räkningar. Och ha det städat och snyggt
till när jag kommer hem och börjar jobba igen!

så här ser ja ut idag.
Lockat håret i olika storlekar med plattången.
Började med plattångsskydd och efter jag lockat klart la jag i Orofluido
oil och formade håret med händerna.

Så fick till lite tipped died effect.
Mitt mörka underhår kom fram och det ljusa blev i överhåret!



Idag blev de skinnbyxor med dragkedjor från gina tricot,
Vit t-shit, kors armband, och boots med nitar från Danmark

( håret ser lite rött ut men e bara i ljuset i salongen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0