Dagens tips!

Såå underbart med detta vackra solväder!

När det börjar bli vår och sommar brukar jag ändra
mina sminkvanor.

Vistas man ute i solen massa med smink så förstör man huden och
snabbar på åldrandet.

Och så e de ju alltid snyggt om man får lite färg med.

Jag kör nu bara kastanjevatten, lite consiler och mascara!

Kastanjevatten kostar ca 90 kr och det stryker du på huden
med en bomullspads.
man får en lätt och frisk ton i ansiktet som inte stänger in huden eller
är dålig för hyn. Men återfukta väl med dagkräm innan och hellst solskyddsfaktor.
Det minskar risken för rynkor.


Riktigt bra produkt som gör att man ser lite solkysst ut
och fräsch!


Bör inte användas om du har extremt torr hud eller
finnar. då kan resultatet bli lite fläckigt.

Går att använda på hela kroppen :)


Kommentarer
Postat av: vilhelmina

Hej! vill du sälja shortsen i detta inlägg: http://sandrasklipp.blogg.se/2011/june/lite-blandat.html#comment ? jag uppskattar VERKLIGEN svar till min blogg, skulle göra allt för att få köpa dessa shorts! hör av dig

2012-05-02 @ 17:26:07
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0