Tisdags tips!

snart klar för dagen då,
vart jätte mysig dag med goa kunder och
en lunch ute!
Lyxigt hehe

ikväll blir de kanske en snabb fika med en kompis
och träna, men helt ärligt inte jätte sugen på träning haha
kommit ur min träningshets lite!

Inte bra alls :P

Just nu kan jag bara tänka på pankakor med saftiga bär och grädde!!

Ville passa på att rekomendera en ny mascara från Mac!



Jätte bra lätt mascara,
stor härlig borste och det blir inga klumpar!
Bara långa och separerade och med denna kan man lätt bygga på mer utan att det ser kakigt
och fjortis aktigt ut.

Rekomenderas!

Normalt sett brukar jag använda Max Faktors 2000 coloris
mascara som e den bästa enligt mig.

Men denna är en till favorit

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0