Möörkt rött

Hej hej

Blev ingen träning för mig igår,
gick inte fanns ingen ork alls,

så färgade håret i stället och gick och la mig sen.

la på en starkare röd färg men som vanligt sög mitt hår åt
sig för mycket färg.

Känns svart rött nu haha fan,
men vet ju att det släpper sjukt fort på en vecka så snart lite mer ljus rött
igen.

haha bara hem och tvätta det en massa!



Här är det taget utomhus så då ser det ljusare ut
haha men kommer bli en riktigt snygg röd färg när det mörka släpper!

Tänker nog va lite ljusare i sommar sen känner jag.

vart så mörk så länge.

:)


Kommentarer
Postat av: tina

vad är de för färg du har här? :)

Svar: hej har en mahogny röd färg :) en 5.35 wella med extra rött :)
Sandra

2012-09-19 @ 20:51:21
URL: http://tiiniisen.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0