crach and burn...

hej allihop!
Har helt glömt bort att blogga!
Dagarna har bara flytit på och vart så sjukt mycket att fixa med den nya salongen!
 
Köpa nytt, hämta och montera allt och vänta och bära det nyinköpta som kom
med leverans.
 
Fått hjälp att flytta allt från gamla salongen till den nya, bara att åka fram och tillbaka
med 2 fulllastade bilar en 5-6 ggr tog sina timmar.
 
Så har hållit på med detta hela veckan och nu
börjar salongen ta form.
Fast massor kvar och ca en vecka kvar på mig tills nyöppnandet!!!
 
Sen igår var jag med om en bilolycka..
hamnade i en frontalkrock med 4 bilar in mot tingstads tunneln.
 
En lastbil tvärstannade så jag och bilen framför fick panikbromsa och det gick bra.
Men dom 2 bilarna bakom mig
hann inte bromsa och körde rakt in i mig så jag knuffades in i bilen framför och blev klämd.
 
 
Som tur va klarade vi oss allihop ( hade min 9 åriga lillebror med i bilen)
och dom andra förarna kom lindigt undan.
Fast bilarna va helt intryckta och sista bilen smet från plattsen
och dumpade kompisen som gick ur bilen för att kolla oss.
helt jävla sjukt...
 
Idag har jag ont i ryggen och hoppas det kommer
gå över, men mamma och lillebror har vart på akuten idag för kolla
ryggar och nacke. Känner att jag väntar lite och ser om det går över
annars får jag kolla mig också.
 
Hehe inte bra att sabba ryggen när man ska öppna salong...
 
I morgon kan jag lägga upp lite sneak peaks bilder
på nya salongen även fast det bara är halvfärdigt :P
 
Ha det så bra så länge!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0