Tisdag

God morgon,
har fått sova lite inatt så lite piggare idag.

Fick tränat bort massa tankar en stund med så känns bra.
Kommer nog bli beroende av träningen nu,
hehe jag som typ aldrig tränat!
Typ 2 år i dans när man va yngre men nu har man ingen kondis alls!


Idag blev det plattat hår i mittbena
Och en ren make up till de.
Kommer lägga upp sminkningen senare idag.




När jag plattar håret som idag vill jag ändå de ska se livfullt ut,
så efter jag noga plattat hela håret
drar jag igenom det med fingrarna då det inte helt hunnit svalna,
fränst håret närmast ansiktet och drar det bakåt.
Då ligger de inte spik rakt utan med lite form.

Glöm ej plattångsskyddet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0