Koma dag

God morgon,
Ennu en natt utan sömn...känner mig som ett riktigt ras idag
och inga krafter kvar.

Men jobba måste man endå!
Och jag bara SKA orka till gymmet efter jobbet,
sen får jag hamna i koma hemma efter de...



Black and White
blev de idag, med nya spets linnet jag fyndade igår.
Är igentligen genomskinligt men har ett linne under,

sött att ha utan linne under med vit bh om man ska ut!
Matchat med ett par as snygga jeans, kavaj och klackar!

ush
bara 2 dagar kvar till födelsedagen, hatar att fylla år,
minns knappt 2 födelsedagar jag tyckt vart bra.

Så vill inte igentligen fira utan bara dra ut med vänner
som vilken dag som hellst,
haha vem vill bli äldre liksom??

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0