Aj aj aj

God morgon
Riktigt seg idag men börjar vakna till efter lite kaffe

Ikväll blir de träffa tjejerna en stund och ska bli jätte mysigt,
hinner ju inte ses så mycket nu i allt jobb och träning.

Så idag får musklerna vila och så kör vi på i morgon igen!

Har hittat min nya frisyr jag vill ha nu med men för det måste håret växa ut,

så får vänta ett tag med klippningen men
får muntra upp mig med färg i stället!

Blir nog lite fix i morgon då
jag har lite vilodag från salongen.
Så bara halvdag i morgon.


Today hehe

sen har jag fått en läppförstoring!!!
Nä skoja bara fått ett munsår som gör ont som faan!
Hela överläppen har svullnat upp typ haha

fan då, men inte helt fel med lite plut haha!!
Kanske skulle fylla i lite? inte?

Fy gör ont som f**n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0