Insperation

hej,
nu e man rätt trött och sliten säger jag bara..
och ändå inte klar på ett bra tag.

Kroppen verker och all energi börjr ta slut.
Men jobbar på så ska jag bara döö i
frisör stolen själv sen och låta Sofia jobba med mitt slitna och
urtvättade hår haha.

Fick påsk present igår med av en go kund till mig
så snällt att tänka på mig!


tänkte visa några riktigt inspererande
frisyr mode inför våren!

Den ihållande tränden för dipped ends i snyggt beige blont hår med
isfärgade toppar!

Sånt underbart snyggt flyt i färgerna och så den coola blomman av hennes hår!
Haha ska försöka fixa till en sån jag med!!

Och sen as snygga färgeffekter som nu blir så modernt även i sommar,
tjockare partier av en helt annan färg med som går i bra toner till håret!

Jätte snyggt till alla starka färger i vår och till gult!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0