torsdag


Hejhej!
tordag och snart fredag haha gott när veckan går fort och det snart är helg!

Idag körde ja på vinrött brottarlinne
grå, slitna jeans
och silversmycken.

mitt armbarnd från Tommy Sabo bär ja varige dag.
gillar smycken som betyder något,
detta har jag fått av J för länge sedan och kammen och saxen på armbandet är ju från när ja blev frisör.



En kul grej man ser på fotorna från idag är hur olika min hårfärg är i olika ljus
gillar de ;)    haha variation är ju inte fel!

på den nedre bilden ser ni hur ja gjort med håret idag,
är skarpt infönade toppar så man får ett fint fall som jag rufsat till lite.

Väldigt enkelt, vik in topparna med en borste och fön (med värmeskydd innan)
och sen lägg se där du vill ha de och spraya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0