Slinga looken!

God morgon!
igår va ja ute och letade maskerad kläder med J,
till haloween festen på fredag.

Men fasen va mycket folk de va! Helt sjukt knökat i butikerna
och olidligt varmt, så ryckte åt mig en dräckt mer eller mindre.

men när jag kom hem va den skit ful och sån skit allså,
kunde sytt de 1000 gånger bättre själv!

Så min snälla J ska lämna tillbaka den idag och fixa nått annat jag kan ha
haha lite läskigt att inte veta vad de blir men han brukar vara grymm på sånt där :P

Trust you!

Idag busade vi till de med looken haha
exprementerade med lite löshår som är hälften bruna och hälften blont.
Känns nästan lite trendigt måste jag säga haha

mycket block färget nu så why not?

Slingorna blandar in sig lite i håret mer än på bilden,
men lagt de så ni tydligare ser.

Idag blev det nya nagellacket riktigt snyggt faktickt tycker jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0