Onsdag

God morgon!
ennu en dag och känner mig mycket piggare idag.
haha hyrde film igår och såg the black swan.

...öh?  
Hahaa va fan va de för film?
Många som tyckte den va bra men den va ju bara konstig?
haha tycker jag i alla fall!




Idag blev de en lite "slickad" frisyr.
lockade topparna lite granna med plattången som jag sedan borstat ut med en paddelborste.

sen har jag dragit allt hår till en sida och fäst det lite lätt i nacken så att de ligger på platts.
Har använt paddelborsten i hela håret för att få det slätt och ligga på platts.

och sen bara sprayat lite lätt så att de håller,
lite gameldags glamour hår typ

Håret blir syper glansigt av paddelborste och den är den bästa
borsten du kan ha för håret.

I hårbottnen har vi fetter och mineraler som är bra för håret, men idag sliter
vi ut våra längder så setta når inte ner till topparna.

med paddelborsten drar du ut detta till hela håret och får bort alla småhårstån!

Min kommer från London när jag var där på frisörmässan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0