fullpackad haloween helg!


Hejhej!

riktigt trött efter en helg med fullt upp!

i fredags så skulle jag på haloween fest men fick inte tag på någon dräkt så min kära J
åkte och fixade en efter jobbet,
och naturligtvis fanns de inte mycket kvar.

Hahah så de fick bli som de blev!

Blev en vampyr klänning typ så fick sminka massa svart,
platthängande hår och klackar

haha inte jätte snyggt men hade en skit rolig kväll!!!
haha man får bjuda på sig själv!



haha fy


i lördags blev de en sväng till ikea för att köpa små saker att börja fixa till lägenheten
med. Kändes dax nu!

och sen på kvällen va de skräck night hemma hos mig.
Va ett gäng som åt massa gott och kollade massa skräckfilmer.

hahah jävlar va äckliga vissa va!

Sen träffa min syster som va hemma från Norge och sånt,
tror jag sovit totalt 7 timmat på 3 nätter

eh sova får man göra när man e död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0