Fredag!



God morgon
gott med fredag!

idag är de inte lika stressigt så hinner städa och fixa i ordning lite nu på dagen,
skönt då slitter jag stanna över och fixa.

igår va de nattöppet på elgiganten, och har man en elektronik galen kille så klart man åkte dit.
haha fick med oss ett fynd hem så antar han kommer vara sysselsatt en stund i helgen med kablar och skit haha.

Nästa helg är de Haloween,
många som ska på maskeradfest då?

Det kanske jag ska, och tror jag kommit på en rolig utklädnad!
mer om de berättar jag senare ;)



föresten här ser ni lite bättre slingorna jag gjorde igår.
Som sagt lite för gildiga på vissa ställen men faktiskt förvånad av hur bra färgen släppte.




Idag blev de en stram fofs i 2 delar, med
lagd smelugg från en ljup sidbena.

enkelt snyggt, klassiskt!

5 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0