Feminimt är snyggt!



Just nu känner jag att jag blir inspererad av kvinnor som kan vara femenima!
som kim kardarshian med flera.

Det är sjukt snyggt att vara tjej och sjukt snyggt att ibland bara klä sig riktigt femenimt!

Och detta ska komma från mig! haha bär alldrig klänning eller kjol för den delen.
Men hade vart riktigt snyggt att ha några klänningar och annat som ser
lite udda ut, eller enkla som man kan fippa upp med assesoarer!

Och det är sjukt snyggt att visa lite ben med ett par klackar eller varför inte ett par boots nu i höst
för att tona ner de lite?

Ska nog ta tag i mig själv och kolla ut någon klänning
och även klä mig lite mer feminimt haha för det har ni
säkert märkt att jag mest går i jeans och mest vita toppar??

Funkar ju men kul med variation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0