Torsdag

God morgon

Myser lite och har lite lunch på salongen.
Faktiskt rikigt mysigt här bak i kök/kontoret nu
efter att jag gjorde om här!

Helt sjukt! Kan nu fatta att det bara är ca 5 veckor kvar till jul??
Det kan inte jag!
Inte ens börjat planera jul, kollat upp om nyår
eller ens handlat en ända julklapp!

Nu får man faktiskt börja sätta igång
känner jag faktiskt :S

Och ska man fixa nyårs kläderna redan nu innan allt tar slut i köphetsen eller
chansa och vänta tills man vet vad man ens ska hitta på den dagen?

Hm...nu blev de jobbigt haha!



Snart dags att kolla runt efter lite julpynt till saloneen med!
börjar ha lite koll på vad jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0