Ny hårfärg

Nu e de dags att piffa upp sig lite tror jag inför vintern haha

visste ni att det är exakt en månad kvar till julafton idag?!!
Stört!

Satt och diskuterade med min syster om ny hårfärg och look
igår.
så pratade om olika frisyrer, färger och matchande klädstilar
haha vi båda e lika suckers för mode och stil typ.

Och ärligt så e min stil lite tråkig känns de som.

men kom i ala fall fram till att antingen göra håret mörkt choklad brunt igen
eller slingat ljust nougat blont, eller fräckt rött!

Vad tycker ni?


Mörkbrunt


lite mörkare än denna bilden fast slingat ljust brunt,



Eller köra al in på rödbrunt???


Vad tycker ni jag ska färga?
Skriv kommentarer så kanske vi färgar redan ikväll!


(bilderna hämtade från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0