Min Vardags Make Up

Tänkte visa här hur jag brukar sminka mig till vardags!
Många som undrar vad jag använder,
så här kommer de.





Till vardags vill jag oftast vara naturligt sminkad,

Använder oftast Lancome Hydra Zen,
det är en lätt tonad dagkräm, för fukt och bara lite utgämnande.
Bryns penna från hm,
Mascara från Max Factor - 2000 Calorie
MAC  shell perl - en lite rosa färgad highliter
MAC  Mineralize bronspuder
MAC mineralize Giggly - rosa rouge med hjärta.
Viva la diva conciler- lite mer täckande
Och läppbalsamet Lip Balm Strawberry från Rode Bud

Detta använder jag på vardagar, som bas, ibland lägger man ju ögonskugga eller eyeliner
men annars är de detta

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0