Ingen vill va den grå musen i hörnet!







Några timmar kvar på jobbet nu då,
härligt den när man slutar,

ska till allum en sväng efter jobbet
och sen kolla när J spelar fotbollsmatch :)


Funderar på ta modeller
att göra om.
Bde med klippning och färg
Hade vart roligt att göra lite mer extrema saker
än det tråkiga vanliga.

Vill ta fram det bästa hos personerna och då måste man våga!
Hade ni tyckt de vart roligt att se?

Och någon som skulle våga?

;)

Behöver själv bli lite mer orädd både i kläder och frisyr.

Min största svaghet med kläder är högklackat
Så sjukt snyggt men jag känner mig alldeles för lång
och osäker då.
Ändå köper jag en massa klackar som bara får stå och se fina ut!
Hahha får ta och jobba på de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0