Fixa stilen

Största trenden för långt hår i vinter!
Sexiga helluggar eller flörtiga snedluggar
och sen ska håret vara plattat och glansigt!







Fixa looken med ett bra värmeskydd,
för extra glans föna håret innan du plattar de och va noga med att få med topparna.
Platta håret med en kam för att få allt hår att ligga rakt.

sem för att hålla färgen fin och med mycket figment
rekomenderar jag Wella Color Fresh
En riktigt lystergivande toning som livar upp ett trött hår.
 




Detta är en riktig toning eftersom den är klar och inte behöver blandas.
Tro inte på att det står toning ute i varauhandeln för så länge du får blanda
färgen med oxidationsmedel så är det en färg.

Wella Color Fresh innehåller ingen amoniak
och är därför inte skadlig för håret utan ger bara en lätt
färgändring med massa glans.

Finns i massa nyanser och kan rekomendera denna även för blondiner!
Om du bara vill kyla ner den blonda tonen i håret eller ge den en mer chamapanie färgad nyans!

så sjukt snyggt, det är en riktigt favorit produkt hos mig!


Före            Efter

En sjukt bra toning för att fräsha upp hela håret och färgen

Denna använder jag varige gång jag vill få lite liv i längderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0