Se upp för solen!

Ush ush nu vill ja sluta för dagen och då ut i solen!

Stör mig som fan på att jag bränt mig under halsen som kliar och svider som faaan!

blir så sjukt irriterad!

Men inte långt kvar av dagen nu sen blir de en tripp hem till farsan för lite kontroll skit av bilen och grillat.

Bara jag som tycker det känns skit konstigt åka hem till föräldrarna när man flyttat hemmifrån en tid tillbaka?
Att de som va ens "hem" nu känns obetydligt och att man är en gäst?
creepy!

Hittade denna bilden när ja kollade runt tidgare, sjukt snyggt! Lyxigt, naturligt frächt och as snygg kontrast med dom ljusa slingorna närmast ansiktet till huden och ögonen! Lätt matchat med sommarens heteste färger!
Sjukt sugen man blir på att ljusa upp sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0