Lyckoruset sitter i!

Tillbaka på salongen igen!
Lyckoruset sitter fortfarande i från igår, att jag har körkort!

Fan va bra ja känner mig!

Okej igår, har nog alldrig vart så nervös måste jag säga, stog och skakade medan vi väntade på att jag skulle få köra upp.
Min körlärare fick nästan hålla fast min hand så ja kunde få i mig ett äpple!

Men hon jag körde upp med va jätte go!
Gick hur bra som hellst och hann knappt stanna bilen och dra åt handbromsen innan hon berättar att jag e godkänd och har nu körkort!

Fan va lycklig ja va! Pappa väntade på mig när ja rusade ur bilen, bara stog och hoppa som ett barn haha!

Senare efter ringt runt till alla ringde ja Sabina och hämtade upp henne med bilen så åkte vi runt en sväng och en tur till Allum.

Senare på kvällen firade jag och J med lite mat och en bio.
:D

Känns så skönt att ha klarat något man kämpat för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0