Beslutsångest!

En hel del att göra idag med,
Kul när de rullar på!

Vart hos tandläkaren på koll över lunchen med,
 inte de trevligaste men alla vill vi ha fina tänder!

hade inga hål eller något så bra de!
 haha men blev övertalad om att tandblekning inte är bra och väldigt slitsamt..hm..vill ändå! haha

Lite delämma nu känner ja, i morgon ska jag igentligen på färgkurs/visning på Scandic hotell med Matrix.
Men ja känner verkligen inte för de!
Inte kul att gå som ensam från en salong under middagen och skit sen tar allt 5,5 timmar!!!!

Orkar inte, men vem vet kanske vart kul och lärorikt..
fan får bestämma mig tills i morgon!

Va ska ja göra?? :S
Har ja sagt att jag har sjuk beslutsångest så fort ja ska bestämma något som rör mig själv? haha
såå illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0