Vin och bio mys!

Åkte och mötte upp sötaste Sofia i Allum och kollade runt, tog en mysig lunch och sen en tur till stan! haha

Fixade en del ärenden och så och jag köpte mig en söt vit topp och den nya maskaran Loral lash Arcitect 4D, Har faktiskt använt samma maskara nu i flera år med kände för att testa något nytt, man vet ju inte om den kanske är ennu bättre! Så ikväll upp till bevis!



Sen ville jag och sofia hitta på något kul och mys ikväll.
Hade lite dålig fatasi om va vi ville men så bestämde vi oss ändå för att ses och ta oss ett glas vin och sen se bio! Min låtsas fru blir de!

Är nu fixad och klar och den nya toppen kvällen till ära haha!

Lägger upp en bild i morgon!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0