Vill så gärna resa utomlands!

Så nu hade jag en lucka mellan kunderna,
så passade på att storstäda hela salongen och fixa med bokföringen :)
Härligt när de känns så frächt!
Ikväll efter jobbet blir de en sväng till Allum, ska träna, hinna sola och övningsköra!
Kanske hinna träffa en kompis med :P
Blir en härlig torsdag hehe känner mig så uppåt idag!
Är ju en del att göra på salongen och skit kul när de går bra!
Men har bestämmt att unna mig resor detta året, En mindre wekend resa till london med tjejerna och en solsemester efter sommaren! Kanske fixar någon skid resa med för hade vart så roligt att testa. Har aldrig åkt skidor haha. Men speciellt london och solresan!
Längtar tillbaka till värmen!
Här i Alanya, Turkiet.
Åhh får drömma mig bort lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0