Svåra val ibland

(Jag i morse, körde enkelt idag. Fornanina jeans, svart topp från vero moda, haha bra arbetskläder och orkar man inte fixa håret e de bara att slänga upp i en trulls!)
Åhh Sabina försöker dra med mig till borås i morgon,
hade ju vart as nice! Kan ju säga att jag behöver komma bort lite granna och de hade vart jätte kul..
Men så e man ju företagare och kan inte bara stänga en dag så känns de som, sen måste man ju få in pengarna.
Svårt att vara sin egen chef ibland då man ska ta rätt beslut och kanske inte välja det man igentligen vill göra.
Men funderar seriöst över det.
Bara jag är hemma till teori för testet på eftermiddagen.
Hm..får se ikväll hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0