Stress in perfection!!!!!

God morgon!!!
haha vilken fackad morgon! sprungit upp på morgonen fixat allt snabbt som fan försöker fundera ut hur jag ska hinna allt inför idag, väntar på bussen som inte dyker upp innan jag fattat att jag står och väntar på bussen 2 timmar i förväg!
haha bara att gå upp igen och fixa klart,
går och handlar allt som ska med till salongen och kommer på att jag låst mig ute!! haha jävla skit, så min hyresvärd får komma och låsa upp för mig, inte lite pinsamt!!!!
sen har man då tokbrottom till att hinna till salongen där jag e nu bara för att märka att handdukarna inte är torra än sen tvätten igår!!! hur ska de här gå?
Hela dagen e fullbokat med kunder och handdukarna e blöta!
ahha fick hänga upp allt över hela köket och sätta på värmefläkten!
Senare kommer säljare från Matrix med!!
Stress stress stress!!!!
Haha ändå är jag glad efter denna morgonen för solen lyser och det är skönt ute!!!
Nu fortsätter vi dagen med dagens första kund!!!
Bring it on!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0