make over

Igår efter jobbet träffade jag tjejerna på lite tjejkväll!
Pizza, massa godis och flumm!
Men blev så jävla dålig av migrän så bara åka hem och dö i sängen.
Är bättre idag men öm i hela kroppen.
Så blev inte mycket gjort igår, tur J va där och pysslade om mig lite.
I söndags drog jag och syrran med mamma till salongen, hon va tvungen att fixa sig.
Och vi har försökt få henne att göra om sig länge nu!
Och vi fick med henne!
Konstigt hon protesterade inte denna gången även om hon va jätte nervös hela tiden!
Hon har alltid haft de där mörka lite rödlätta färgen och väldigt långt hår.
Men de va sjukt slitet för hon vägrar klippa av de.
Detta gjorde jag:
la först en 5.0 i botten och sen blekte vi upp massa folieslingor i håret för att ljusa upp och skapa skiftningar.
Sen la jag i en nyansering för att ta bort dom guldiga pigmenten och för att få en beige-guldig ton i håret.
La i en 12.11 med extra blått.
Sen klippte vi av en bra bit av håret men att det fortfarande var långt. Klippte upp det en hel del och klippte in håret runt ansiktet.
Ville ljusa upp henne för att få mer lyster i ansiktet, ta fram ögonen och ge henne ett fräschare utseende.
så här blev de
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0