Torsdag och semester ångest!

God morgon
åkte direkt med J och Sabina och tränade igår efter jobbet,
va helt jäkla slut när ja kom hem på kvällen och ville bara sova!

Hahah sova e såå underskattat!!

I morse va de en tripp till banken och fixa med papper och sånt.
Försöker jobba så mycket ja kan nu så jag kan ta semester i sommar.
De e en nackdel med att vara egen, man får ingen semester erkättning.

Hade hoppats på ut och resa men får se hur de blir!

Nu ska jag jobba vidare här och efter jobbet ska jag träna igen!
Duktig ja känner mig!




Åhh längtar tillbaka!!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Granstedt

Goddag! vad trevlig dina poster verkar. kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer! =P Hoppas du har en bra helg :)

2011-06-30 @ 12:02:38
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0