Rensning som heter duga!

Hej,
nu på morgonen har Jessica (tidigare ägare av salongen)
hämtat och rensat ur sina saker som vart kvar i salongen.

Haha en jävla massa kan ja säga,
känns lite tomt i salongen nu, eller i köket ocgh färgrummet, så idag ska jag när ja hinner ställa om lite som jag vill ha de så länge, sen ska jag börja göra om ordenkligt som ja vill ha de!

Roligt faktiskt :)

haha får ta före och efter bild när de görs sedan!

Lite deppig just nu, lite grejer som inte känns bra alls och måste ta itu med.
Men ska rycka upp mig!

hörs snart! nu ska ja äta lunch!


Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Så kul att höraa :)

och så sjukt lika ni är!! :)

2011-06-14 @ 14:57:46
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0