Onsdag

God morgon,
riktigt seg i kroppen idag efter gårdagens träning!
Men de känns bra! Ska träna efter jobbet idag med!

Idag ska jag fortsätta rensa lite i salongen och fixa i ordning!
E så sjukt mycket saker överallt och riktigt härligt när man ser hur mycket platts man får fram desto mer man rensar!
Som sagt de e ingen stor salong, så bra planerad och mindre saker gör sjukt stor skillnad!


Är lite tråkigt att ha kunder som inte vill göra nått ovanligt eller testa något nytt,

Det är någon ja själv känner att man utvecklas på som frisör och genom att testa sig fram kan man bli en sjukt mycket bättre frisör.
Man kommer fram till olika lösningar för snyggare färger och nya klipptekniker!

Haha så några av mina vänner ska få ställa upp på detta nu!
Och andra om ni vågar ;)

Nu ska jag fortsätta här!
Hörs snart!


Vitt linne med bar rygg - Monky
Levis jeans


Kommentarer
Postat av: Eleonor Sjöberg

Sandra, hur får man tag på dig och ditt nummer. Behöver göra mitt hår, färga + slinga och klippa lite.. Vad tar du för pris??



Kram

2011-06-15 @ 13:44:47
URL: http://sjoobergeleonor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe finns på tel: 0736-968227 salongsnumret :)

Är lite svårt att veta exakt innan ja vet vad som ska göras men ca 600 för de :) Ring om du vill boka.

2011-06-15 @ 18:07:20
URL: http://sandrasklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0