Full rulle onsdag!

God morgon!
Stress onsdag!
Fullt upp att göra idag, sedan blir de att åka direkt från jobbet
till Js syster som tar studenten idag!!!

Sjukt att de va 2 år sedan man själv tog den.
Hade panik i morse för hittade ingenting att ha på mig som funkar på jobbet och till studentmiddagen,
sjukt irriterad över detta och sen inte haft möjlighet att fixa håret, men men haha så blir de ibland!

Ska försöka hinna åka in och se Petter och September på Liseberg sen med men tror inte jag kommer hinna,
så i stället får de nog bli uteservering och lite party med Sofia och gott folk!

Kommer inte skriva så mycket idag men i morgon e jag ledig och då kommer bilder och annat skoj!

Ha en bra dag!



Bilder från min egen student 2009!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0