Fest helg

Hello,
idag e man sjukt seg, blev att vi gick ut igår igen!
så festat fredag och lördag hehe, så kan de vara!

I fredags åkte vi hem till Klara och hade lite förfest mys och senare på natten gick vi ut till Yaki da.

Lördagen blev lugn som ni kanske förstår men hann åka och kolla runt lite på kameror och träffa Jeanette.

Sen åkte några hem till mig för lite förkrök och vi gick ut på Trägårn!
Riktigt bra drag igår faktiskt haha!

Senare på natten när ja åkte hem kom ja på att jag glömt  mina nyklar! Va utelåst!
haha hur dum  får man vara att glömma nyklarna???

kul, 4 på natten i spöregn!
haha fick sätta mig i bilen och vänta på J så han kunde låsa upp!
haha så idag blev de riktig slappe dag!!!

Haha så kan de gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0