Äntligen funkar datorn!

Äntligen kan ja skriva!
Datorn vägrade starta på hela dagen igår!!!
Så irriterad ja va!

Igår va de jobb som vanligt och en bra dag, hem fort efter jobbet för att gå på min kusins student mottagning med sjukt mycket mat och glatt folk!

Tycker om när hela släkten är samlad med, vi gör inte de så ofta om de inte är högtider.

Va där i några timmar och skratta med en väldigt glad poch något onykter kusin haha,
sen drog J och jag på bio och såg baksmällan 2!!

Faktiskt väldigt rolig! Haha lätt värd att se om han gillar den typen av humor :P


Inatt kunde ja knappt sova inatt igen, bara så mycket tankar och annat som älter så rätt trött, men ikväll blir de att träna efter jobbet så jag kör slut mig ordenkligt!


Kommentarer
Postat av: ANNE

åh hatar när datorn inte funkar..

2011-06-08 @ 13:07:33
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Sandra

Ah verkligen! Haha kan ju säga att ja behöver igentligen fixa mig en ny! :P

2011-06-08 @ 14:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0