Våren

Nu har ja skummat runt lite på netet men måste säga de att internetshopping i all ära jätte bra sitta hemma och leta runt men de e inte min grej känner jag.

De slår ju verkligen inte en dag på stan med tjejerna, Kolla runt, kunna prova, hitta massa snygga fynd, äta en god lunch eller fika. Måste ju kunna ta på kläderna, eller ja måste de haha lite klädkramare e jag :P

Ska unna mig en sådan här dag i helgen och jag riktigt längtar!
 Och ännu kan man fynda vilket är roligt :P

Har fått en bild i huvudet hur ja vill se ut i vår och sommar, nu som ja ska försöka hitta. Bara ordet fräsht!
Solbrun, lite skiftande längder i håret, soft sminkat i perlemor skimmer i snäckvit, beige guld och puss rosa!

Samma sak med kläderna!
Vill ha accesoarer i softa bruna whisky toner som skärp, väska, sandaler mm.
Matchat med lösa vita och pastell färgade toppar.
Och dom älskade shortsen! Nu saknar ja sommaren sjukt mycket!

Haha sen ska ja bara hitta de där ja ser i min lilla skalle!


Bild från när vi bilade genom tyskland och Amsterdam
Här i hamburg på sjukt gott glasscafe vid shopping gatan
Underbart med vår!
Har va jag rödhårig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0