Underbar fredag!

Härlig fredag idag!

Upp tidigt i morse för att övningsköra med pappa, körde en 2 och en halv timma vilket gick jätte bra!
Sen mötte vi upp min styvmamma och fikade på Freeport och gick och kolla, ja fick köpt mig ett par träningsskor nu när man ska bli fit för beach 2011.
Jätte mysigt!

Sen på salongen vart jätte mycket att göra! Så slänger i mig min lunch nu samtidigt som ja skriver och någon stanns mellan kunderna ska ja hinna diska, städa och ringa mitt produktföretag för min beställning inte har kommit än som den skulle.
Sånt blir man ju bara rasande på!


puuh, nu e man uppe i varv!

efter jobber ska ja hem till pappa och resten av familjen för mysig middag med räkor (mums!) och träffa mina småsyskon! :)

Ha en bra fedag nu!
Puss!


grimase bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0