Spa

Idag va de en hel del att göra på salongen, och efter jobbet åkte jag och mötte upp Sofia för en mysig fika och tjöt på vasa cafe :)

Mysigt att bara ta något gott att dricka eller så och koppla av.

Nu när man kommit hem och gjort alla nya inköp till salongen känner man hur ont man har i kroppen. Benen, ryggen, axlarna armarna och allt bara verker.

Tänker tillbaka på min 20 års dag då ja blev överaskad med att fira min födelsedag på spa!
Om ja ska vara ärlig har ja aldrig gillat att fylla år, de va altid bråk hemma och den firades inte som något speciellt utan mer onödigt ont. Min styvmamma ställde alltid till bråk innan släkten kom och sen skulle leka snäll...Och någon fest eller kalas va de inte tal om.

Men min 20 års dag är den bästa födelsedagen ja haft och är de fortfarande.

Jag fick helkroppsmassage som va to die fore! Helt underbart! Sen fick man ta på den mjukaste badrocken ja någonsin kännt och gå in till ett spa rum med jacuzzi i ett as mysigt rum med en kanna iskallt vatten och ett stort fat med frukt!

Och där väntade J på mig.
Vi satt och myste där i över en timma och sen spelade de ingen roll att ja skulle hem på middag med släkten och styvmorsan, han gjorde min dag  <3





Några gamla bilder från den dagen :) fan va ja vill göra det igen
Snåla ett tag och unna sig kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0