Nyttig dag!

Haha okej idag har ja vart duktig och mer kommer,
Har jobbat, fixat alla papper till deklarationen och nya prisbudjeten. Har storstädat hela salongen och rensat med!

Ska även storhandla snart efter jobbet hinna laga middag och lunch till i morgon och iväg och träna! Haha kommer vara helt slut men dags att införa nyårslöftet!

Haha jag e såå sjukt otränad så får se om ja orkar med på cirkelpasset på friskis ikväll :P
Hade velat sätta mig en stund med lite tv spel men får se om ja orkar :P

Så i morgon lär ja nog ha sån träningsverk att ja knappt kan stå rakt! hahah

Sånna här dagar brukar ja säga att för att ja vart så duktig ska ja unna mig lite choklad :P
 men nte idag haha stackars mig :P eller inte.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0