Hårfärg

Funderar på att byta hårfärg till sommaren, trivs ju bra i mitt mörka men ombyte förnöjer!
Är ju kul att varigera sig!

Hittade lite bilder när ja sökte runt så här är lite hur ja har tänkt mig




Sommarblonda toner i lite beigebrun bas.

Jag har aldrig vart ritigt blond så vet inte om ljust igentligen är min grej, är ganska ljus i mig själv igentligen men alltid valt att gå mörkare. Har dock gjort ett försök förra sommaren att bli ljus och här ska ni få se hur de såg ut :P




Blondare än så blev de inte, tyckte de tog för lång tid och sen hade ja förmycket guld i färgen så tröttnade. Ändå hade ja velat göra ett nytt försök att bli ennu ljusare med beige brunt och kalla vaniljslingor.

Haha stackars mitt hår! Kommer ihåg att ja tyckte de kändes så slitet med alla slingorna!
Jaja den som lever får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0