Bakis dag

Igår hade ja min 21 års fest!
Blev rätt bra tycker ja, åt lite tacos hade blandat mina underbara frisör tjejer med mina gamla tjejkompisar från barndommen och uppåt! <3

J va med och hade lite killkompisar över och alla kom bra överens!
Haha blev en hel del dricka för de flesta och vi skulle igentligen gått ut och gjort stan runt men i stället blev de lägenheten runt haha

Vi hade så kul här så stannade :P
Till en 5 på morgonen och några sov över.

Idag mår vi alla som vi förtjänar och känns lite dumt att man bara vilat bort en hel dag så här, men ska ha lite lugnare helger hedanefter ett tag för att vila upp sig, (säger ja nu ja) haha ungefär som Sabinas "jag ska aldrig dricka igen" men vi vet alla de kommer ske :P

har en hel del flummiga bilder på kameran men kan inte lägga in dom, ska be tjejerna skicka deras så lägger ja in dom :)


Nu ska ja krypa ner igen
Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0