Torsdag

God morgon,
Idag e man helt nere, bara sånna dagar man kan ha,
och trött efter att ha suttit nästan 4 timmar igårkväll på risk ettan vilket var sjukt tråkigt.

Ska försöka piggna till nu med kaffe och favorit yoghurten yoggi dröm!

Ikväll efter jobbet ska Sabina komma hit och få en make over!
Ska ta bort hennes vit blekta hår och ge det en naturlig stil med olika beiga slingor så hon får dom där fina skiftningarna ja snackar om hela tiden!
Hoppas bara hon mår bättre idag så hon orkar.

Ska även färga om mig själv, har haft massa funderingar på slinga upp de massa men mitt hårs kondis är inte den bästa just nu så får ta de senare.
Istället ska håret bli violett brunt!

Och ska bli så duktig med inpackningar och shots till håret!


Jag har börjat använda Biolage shots för håret vilket har kännts jätte bra!
 Att håret känns och ser mycket bättre när man använt dom.
Har även testat deras shampo balsam men funkade inte på mig för håret blev fett med en gång,, vilket ja aldrig har.
Men shotsen kan ja starkt rekomendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0