Hårfärger

Okej nu va det 2 månader sedan ja färgade mitt hår,
och börjar få en ful utväxt!
Men vad ska jag göra??

Våren börjar närma sig och ja vill ha en uppfräschning!
Tänkte ja skulle lägga upp några bilder med lite olika hårfärger ja haft och sen får nu gärna skriva in vad ni skulle tycka vara snyggt!

Haha ni kommer skratta åt vissa bilder från när man va lite yngre haha men det bjuder ja på!


Väldigt mörkbrunt 3.3         Min naturliga hårfärg


Copparbrunt                Rödhårig

          Guldbrunt         Varmt blond

Haha inga bra bilder direkt men kul att kolla på!
Inte sett min riktiga hårfärg på 6 år så kul att hitta den bilden. Hårlängden har det inte hänt så mycket med dom senaste åren som ni kanske ser haha, men innan detta har ja bara vart horthårig, tro det eller ej, aldrig längre än till hakan va de!

Fick inte ha långt hår för min pappa så sen gjorde man revolt och vägrade klippa sig!

Skriv förslag på vilken hårfärg ni tycker ja ska ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0