Halkan bokad!

Hej! Va och körde på den nya körskolan i morse innan jobbet och fick halkan bokad direkt!
Känns skönt att komma någonstanns nu.
Han sa att om 10 lektioner ska ja ha mitt körkort!
Såå underbart!

:D


Lite uppdatrering!
I lördags gjorde jag ju min syster och hennes kompis Patricia Ljusa.
Dom ville få lite mellan blont, att dom fortfarande är brunetter men väldigt ljusa med skiftningar.

Det tod 6 timmar men resultatet blev jätte bra!
Pernilla fick en ljusare bottenfärg, 6.0 med 6% för att ljusa upp, Hon hade röd-mörkbruna längder, så då blekte vi upp tunna slingor i folie över hela håret med 3% väte för minska att få för orange.
I resten av håret la vi i 8.7 med 6% för kallare och ljusare ton.

Sedan efter sköljningen la vi i en nyansering 11.11 med en cm blått och 3 cm lila färg, 6%
Fick sitta i ca 15 min.

Patricia var en 3 i sig själv så behöll hennes utväxt, färgade längder i en 4. Så vi slingade tunna varvade normal tjocka slingor i folie, 3%. Övriga håret la vi i 6.32 med 9% för lätt uppljusning med en beige ton.
Även hon nyansering 11.11 fast med 9 % och blått, över hela håret för ljusa upp längder i kall färg och ljusa upp hårbottnen. Fick sitta i ca 15 min.

Fick ett jätte bra resultat! Bilderna lägger ja upp så snart dom har skickat över dom!

Men lägger upp en exempel bild på ca hur det ser ut!

Patricias hårfärg ca                     Pernillas hårfärg ca

Dessa bilderna pekade dom ut att så dom ville ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0