Försmak på bal!

Okej nu till våren börgar alla balerna!
En dag man vill ska vara perfekt!

Snyggt sminkad, rätta skorna, accesoarerna,väskan, håret och klänningen!

Kan bli lite för mycket enligt mig men visst va de en riktigt kul kväll!

Nu när ja satt och knappade mig omkring hittade jag en massa fina och lite enklare klänningar på Mangos hemsida! Jätte fina och prisvärda. man behöver inte lägga flera tusen på en klänning man bara bär en gång och bara några timmar. Så här finns alternativ runt 1000-lappen!
Önskar lite man hittat detta när ja själv hade min bal.


Här är en jag speciellt tyckte om finns i svart och rosa.

www.mango.com



Jag älskar små detalier!
En variant på dom klasiska baluppsättningarna men med en swist med flätan!
Sjukt snyggt!
Närmare bal tider kommer mer bilder på tips på vad man kan ha!

Så här såg jag själv ut på min bal.
(haha svårt att fatta att det gått 2 år sedan nu)



Sydde min klänning själv när jag 3 dagar innan balen bestämmde mig för att gå.
Hade sagt att jag inte skulle gå innan men ville ju inte missa när det faktiskt bara händer en gång i livet.

Så tänkte jag vi gör det enkelt! Ha bara kul!
Tog fram och börgade sy!
 Sa till J att ja ville han skulle gå med (vilket han super snabbt ställde upp på)
Och jag hade jätte roligt den kvällen! Massa komplimanger för klänningen med och hade inte ens behövt lägga ut en massa pengar. Fick nästan mer uppmärksamhet än dom som kom i 3000kr bakelser.

Så ta de inte för seriöst utan ha kul!
Är det som räknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0