Tisdag

Så här ser jag ut idag hehe




God morgon

Jobbar på för fullt så därför vart lite dålig med att blogga!

Idag blev de lite halv lockigt i topparna där jag använt en plattång
 och lockat mycket hår samtidigt för att bara få lite fall.

Sen har jag bara rufsat till de för en lite busigare look.

Idag körde jag på vitt i flera lager nu när de e kallare.
Vitt linne, vit topp från vero moda,
och en vit tröja med svart stjärp från HM.

Och kalsbandet med kors :)

Tog lite extra make up på brynen och sotade ögonen med en brungrå skugga för lite kontrast!


Kanske hinner in till stan efter jobbet idag för att fixa dom sista
julklapparna haha nu börjar de bli ont om tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0