Onsdag :)

Hej hej!
Hoppas ni haft en bra jul och kommer få en jätte bra nyår!
Har ni hittat er nyårsoutfit än?

Inte jag i alla fall men ikväll kanske jag åker med en kompis och
knör med allt folk.
Hann med en snabb sväng i måndags med min syster och fann några saker
men rean i sig va inte alls bra.

Men nyårs kläder vill man ju gärna hitta!

Så här ser  jag ut idag, ganska enkelt igentligen.
Den silvriga toppen hittade jag på Zara i måndags :)
Lägger upp bilder ikväll på vad jag köpte.





Idag har jag inte gjort mycket med håret, borstat igenom det,
tuperat lite i botten och sprayat på Orofluidos nya glansspray
så har jag bara format håret med händerna i sprayen.

Känns luftigt och mjukt och doftar vanilj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0