Kort om helgen

God morgon
skit har knappt sovit något alls sedan i fredags så känner mig hel förstörd haha
får proppa i mig kaffe säger ja bara!

I fredags överraskade J mig när jag kom hem efter jobbet
med att han köpt räkor, massa godis och hyrt film!

as mysigt och så sjukt gott!
Så hade en liten mys fredag och på kvällen sen åkte ja och träffa vänner.



Lite dålig bild med mobilen hehe


Blev ju rätt sent den natten
och i lördags va jag och såg en kompis band spela på sticky
och åkte sen iväg och skoja med några vänner,

Bandet va faktiskt riktigt bra, lite förvånad faktiskt!


Signs heter bandet :)

I lördags sov jag inget alls så ringde klockan och dags att gå upp för att köra till stenkullen och se lillebrorsans dansuppvisning
hahaa fan va jag skratta !!!

Är hel kul att se 8åringar försöka dansa men riktigt bra jobb av läraren måste jag säga!

Sebastians grupp dansa till justin timberlands sexy back och va bara pojkar.
alla va vitklädda med en blå skarf haha

någonsin sett små kids försöka se lite hm.. "snygga" ut??

Skit asso.

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0